Saturday 2 April 2016

What I see



Osećaj me proganja -
Školjka iza tih očiju je izgleda prazna.
Pitam se, živi li neko unutra?
Hoću da živim a voleo bih da sam mrtav.

Srce mi krvari od bola jer vara me to što vidim.
Moja sloboda je dvostruka oštrica.
Gledam te u oči i vidim...
Ja bih da živim, voleo bih da sam mrtav.

Neću da razmišljam,
Zaglavljen sam, i ja to dobro znam.
Ne želim da gledam, nateraj me da sklopim oči.
Hoću da živim, voleo bih da sam mrtav.

Život je hladan, a sve je u njemu.
Moram da osećam, um da isključim.
Počinje očaj...
Na samom početku ja već vidim kraj.
Nije pravo, nisam u pravu, nisi u pravu.
Moram da sklopim oči.

Gledam te u oči, i vidim uvek isto.
Živimo laž pa skočimo, samo da umre.
Hoću da živim, voleo bih da sam mrtav.
Samo da sklopim oči.
Moram da sklopim oči.


Black Flag
(Damaged, 1981)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...