Monday 20 March 2017

Dear Abby


Draga Saveta,
pošto samo Bog može da stvori život i jedino Bog zna šta donosi sutra, onda je jedino On i stručno kvalifikovan za "planiranje porodice". Kako je onda jedna mila, sjajna devojka poput tebe uopšte upala u tu priču oko planiranog roditeljstva?
Tvoj dugogodišnji poštovalac.

Dragi Poštovaoče,
pročitala sam podatke o populacionoj eksploziji, i videla slike hiljada izgladnele dece koju roditelji nisu želeli i nisu mogli da hrane. I onda sam zaključila kako Bog ipak ne bi mogao da podari život nedužnoj dečici da bi ih onda osudio na smrt od gladi još od malih nogu.


Draga Saveta,
imam jedan problem. Ja sam pristojna i vredna, mada slabo plaćena, i radim kao lokalni mrtvozornik. Zaista je važno da moja porodica ima meso za obrok barem tri puta nedeljno. Međutim, sa sadašnjim cenama, mi to sebi ne možemo da priuštimo. Zbog toga ja ponekad kući s posla donesem po neko fino parče mesa sa leševa koje obdukujem. Samo ga ubacim u blender i - ta-da! Cela familija misli da su moja nova jela super ukusna, pitaju za tajnu. Saveta, čini mi se da su počeli da sumnjaju. Onaj pametnjaković od mog osmogodišnjeg sina stalno pita "Gde nestade silno meso iz frižidera, ono crveno, iz kese sa brojem 2?" Ne verujem da će me razumeti ako ikada saznaju istinu.
Saveta, šta da im kažem?

Draga Žrtvo reganizacije,
Obrati se svom svešteniku. Postaraj se samo da leš bude blagosiljan i sve će biti u redu.


Dead Kennedys "Dear Abby"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...