Monday 21 August 2017

Hey Joe


Smatram da svi moramo odrasti i shvatiti da smo suočeni sa verskim fanaticima koji bi ubili svakoga ko ne radi onako kako oni kažu. Što više vremena budemo dali takvima, to će nam oni sa još više bombi uzvratiti.
Najteže je suočiti se sa samim sobom. Biti iskren prema sebi, mnogo je teže nego prebiti nekoga. E, za mene je baš to ono što smatram "biti jakim".


Hteo bih i ovo da kažem: 
Ljudi mogu da promene sve što požele, a to znači bilo šta na ovom svetu. Ljudi samo jurcaju naokolo i prate sopstvene sitne tragove - pa i ja sam jedan od njih. A zapravo bi smo svi morali prestati da jurimo sopstvene mišje repove. Ljudi mogu da urade bilo šta - to sam konačno počeo da shvatam. Ali ljudi i dalje širom sveta rade loše stvari jedni drugima. To je tako zato što su dehumanizovani. Vreme je da humanost vratimo u ring naših života i neko vreme ga se čvrsto držimo.
Pohlepa... to nas ne vodi nikuda! Treba na Tajms Skveru postaviti jedan ogroman bilbord na kome bi to pisalo. Imajte uvek na umu: bez ljudi si niko i ništa. To je moja vodilja.


Joe Strummer
21.08.1952. - 22.12.2002.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...